Saturday 16 May 2015

Jika Salman Khan Dipenjara, Saya akan Tinggalkan Bollywood - Shah Rukh Khan


rangkaian sosial telah merebak seperti api dan WhatsApp menjadi salah satu yang paling cepat untuk mendapatkan maklumat. Sama seperti ramai orang yang lebih suka membaca surat khabar pada awal pagi dan tanpa menganalisis banyak, melihat gosip bertulis adalah benar, adalah sama dengan rangkaian sosial.

Sejak hari pengadilan Hit Salman Khan berkaitan kes langgar lari, Facebook dan WhatsApp dibanjiri dengan cerita dan gosip. Manakala mereka yang cukup kreatif untuk menggelitik tulang lucu kami, gambar baru-baru ini Shah Rukh Khan memetik sesuatu seperti, "Jika Salman Khan Dipenjara selama 5 Tahun Kemudian saya Tinggalkan Bollywood" adalah terlalu bodoh untuk ketawa atas. Gambar akan viral lebih WhatsApp dan mempunyai beberapa "OMG" reaksi daripada Shah Rukh Khan Peminat. Well, ia adalah satu sindiran mengenai "Persahabatan" kedua-dua Khan?

Apabila ditinjau kembali, seperti yang kita semua tahu apabila ia datang kepada bintang Bollywood, kegilaan peminat adalah di kemuncaknya. Dan begitu juga dengan keinginan mereka untuk mengetahui bagaimana benar adalah apa sahaja yang ditulis mengenai bintang kegemaran mereka! Mengesahkan sambil berkata yang sama telah pelakon yang disalah rujuk ?, sumber dekat dengan Shah Rukh Khan berkata, "Adakah anda fikir Shah Rukh Khan akan mengatakan sesuatu seperti itu?" Oleh itu, penjelasan udara yang tidak ada kebenaran dalam apa sahaja yang disebut harga.

Dengan baik, tiada siapa yang tahu takdir Hit Salman Khan dan kes langgar lari, tetapi peminat Shah Rukh Khan tidak perlu bimbang apa-apa yang lebih.











No comments:

Post a Comment