Thursday 28 May 2015

Wanita Cantik Ini Melakukan Seks dengan Lelaki Setinggi 2 kaki 8 inci



Wanita ini gembira ini berkahwin dengan pasangan yang mengalami masalah gangguan tulang rapuh

Sean Stephenson dan isterinya Mindie Kniss menjalani kehidupan yang bahagia selepas berkahwin - walaupun pada hakikatnya dia hanya memiliki ketinggian 2 kaki 8 inci.

Kedua pasangan itu merupakan penceramah motivasi. Mereka mula mengenali melalui rakan pada tahun 2009 dan berkahwin pada 2012 selepas Mindie berpindah ke Chicago untuk menjalinkan ikatan dengan Sean.

Sean berkata: "Ia adalah satu kegembiraan baginya untuk mengahwini dengan wanita ini. Buat pertama kali saya bertemu dengannya dan saya tidak pernah memberitahunya bahawa saya suka akan dia 8000kali."

Walaupun kebahagiaan pasangan itu telah disasarkan oleh Trolls Internet yang memberitahu bahawa Sean tidak dapat memenuhi nafsu seksual bersama Mindie.

Mindie, 36 berkata: "Saya terpaksa membuktikan rekod itu.

"Hanya kerana dia orang kurang upaya tidak bermakna kita tidak mempunyai kehidupan seks yang hebat.

"Ia tidak suka pada pandangan pertama tetapi Sean adalah salah satu orang yang paling seksual yang pernah saya bertemu. Jika suami saya tidak dapat memuaskan hati saya secara seksual dan ia bukan urusan mereka."




















Cinta Tidak Mengenal Paras Rupa, Pucuk Pangkal Hati Masing-masing dan Pembawakan Kearah Kebaikan Dalam Membina Keluarga Bahagia ...






No comments:

Post a Comment