Sunday 16 August 2015

16 Selebriti Hollywood Memiliki Payudara Paling Hot

Siapakah wanita-wanita yang memiliki payudara terindah di dunia? Baru-baru ini World of Female, sebuah website tentang fashion, gaya hidup, dan kesihatan wanita telah menyenaraikan selebriti yang dinilai dengan memiliki payudara yang sempurna dan seksi.

Tidak hanya dalam segi ukuran, ranking, ia juga dibuat berdasarkan gaya berpakaian mereka dalam pelbagai acara rasmi mahupun di layar lebar.

Jangan terkejut jika ada di antara nama-nama tersebut ada yang sudah berusia di atas 30 tahun, namun masih mampu menjaga bentuk badannya dengan sempurna. Berikut merupakan 13 Artis dengan Payudara Indah dan paling Sempurna di Dunia!!




LINDSAY LOHAN


"Sebenarnya saya tidak terlalu suka membicarakan masalah ukuran payudara. Tetapi ukuran terakhir saya adalah 36 D," kata Lindsay Lohan.





CHRISTINA HENDRICKS


Christina baru-baru ini mengatakan dia tidak suka menjadi perhatian kerana buah dadanya. Tetapi, dengan payudara semontok itu, ia sudah cukup mencuri perhatian siapa pun yang memandangnya.


"Saya tidak melakukan implan payudara" katanya.




SALMA HAYEK

Memiliki bentuk tubuh ideal yang diinginkan para wanita. Lekukan tubuhnya memang sangat seksi, tidak kurus dan tidak gemuk. Payudaranya yang berukuran 36-C sempat menjadi headline dalam media ketika ia menyusukan seorang bayi di Sierra Leone.




SOFIA VERGARA


Wanita berdarah Colombia ini sering memperlihatkan 'asetnya' asal ada kesempatan. Dia pernah disarankan untuk melakukan pembedahan mengecilkan saiz payudara ketika baru hendak memulakan kariernya di Hollywood, tetapi saran itu ditolaknya mentah-mentah.




MEGAN FOX


Banyak yang tertanya-tanya, bagaimana Megan Fox dengan tubuh munggilnya boleh memiliki payudara yang besar dengan ukuran 34-C. Ramai yang berpendapat bahawa dia pernah melakukan implan payudara. Jika benarlah, doktor yang melakukannya memang memiliki kepakaran yang luar biasa.




HALLE BERRY


Berapa pun usia Halle Berry, payudaranya yang hot dengan ukuran 36-C membuatnya tetap kelihatan seksi di Hollywood. Setelah melahirkan anak pun, payudaranya tetap seksi.


JENNIFER LOVE HEWITT


Dia sangat pintar memilih pakaian yang memperlihatkan payudara indahnya yang berukuran 36-C. Jennifer mengganggap payudaranya sebagai aksesori yang paling utama.

"Saya mengganggapnya sebagai aksesori mengagumkan untuk setiap pakaian," katanya. 





KIM KARDASHIAN

Asli atau palsu? Pertanyaan itu sering dilontarkan ramai orang sebagai reaksi bentuk dan ukuran payudara Kim Kardashian yang berukuran 32-DD. Bintang reality show ini memang memiliki tubuh dengan lekukan sempurna.





SCARLETT JOHANSSON


'Sempurna' adalah yang paling tepat menggambarkan payudara Scarlett Johansson. Ukurannya tidak begitu besar 34-DD, tetapi sangat montok dan kedudukannya sangat sempurna. Jangan hairan jika dia disebut sebagai selebriti yang memiliki payudara paling indah. 




HEIDI KLUM


Tak ada yang meragukan kerjaya pelakon yang dinilai multi talenta ini. Berangkat sebagai seorang model, Heidi Klum nampaknya berjaya meraih kejayaan besar hingga akhirnya berjaya mencatatkan diri sebagai seorang salah satu top model elit.

Tak puas dengan statusnya sebagai super model, Heidi Klum-pun merambah dunia lakonan, dunia tarik suara, bahkan dunia perniagaan.


Keindahan payudara Heidi Klum memang sangat tampak jelas. Di tahun 2004 ia dinobatkan sebagai wanita paling seksi nombor 9 di dunia versi FHM. Ukuran bra-nya yang 34-C juga semakin membuatnya pantas dilantik sebagai salah satu juru bicara model Victoria 's Secret.



PENELOPEZ CRUZ

Eksotik, berbakat, seksi dan cantik. Tak mudah bagi pelakon non-Amerika yang boleh berjaya di Hollywood, apalagi jika bahasa ibunya bukan bahasa Inggeris. Penelope Cruz menjadi satu dai sedikit pelakon tersebut, yang tak hanya berjaya, namun juga dipandang sebagai salah satu super star Hollywood yang meraih anugeah beprestij.

Sama seperti Heidi Klum, Penelope Cruz juga mempunyai saiz bra 34-C. Ia masuk dalam senarai satu daripada 50 wanita tercantik di dunia versi majalah People. Keindahan payudaranya juga sering tertangkap dalam pelbagai filem yang dilakonkannya, seperti Bandidas dan Pirates of Carribean.



JENNIFER CONNELLY


Terkenal kerana kecantikan dan matanya sensual, Jennifer Connelly adalah salah satu wanita paling cantik dan dengan demikian adalah wajar di Hollywood. Walaupun bukan payudara biasa, payudaranya telah membangkitkan nafsu banyak lelaki dengan beberapa adegan dimana dia telah mendedahkan payudaranya.



EVA MENDES


Satu lagi wanita berdarah latina yang berjaya masuk ke dalam senarai ini. Wajah eksotik dan tubuh yang luar biasa hot membuat Eva Mendes laris ditanggap di pelbagai filem box office Hollywood. Berbeza dengan Penelope Cruz yang lahir di Sepanyol, Eva Mendes besar dan berkembang di Amerika Syarikat sehingga bahasa Inggeris-nya sama sekali tidak aksen.


Selain bentuk dadanya yang indah dan mempunyai saiz yang cukup besar (34-B), Eva Mendes juga dikenali sebagai pelakon dengan bibir yang sangat menggoda. Kecantikannya tampak jelas di pelbagai filem yang dibintanginya, seperti menyentak dan Out of Time.



SUNNY LEONE 


Sebagai seorang artis spesialis film dewasa, tak mengherankan apabila Sunny Leone mempunyai bentuk tubuh yang sangat menggoda. Wajahnya yang cantik, rambutnya yang lurus dan panjang, serta bentuk wajahnya yang memiliki sentuhan eksotis membuatnya menjadi salah satu sosok bintang film biru paling populer di dunia maya.


Tak hanya itu, belakangan ini Sunny Leone juga mencoba kebolehan aktingnya dalam film-film India, bahkan namanya sempat masuk ke dalam daftar artis Bollywood paling hot di dunia. Kontroversial, namun tetap cantik dan memesona!



ELISHA CUTHBERT


Elisha Cuthbert dikenal sebagai sosok aktris yang sangat sensual. Aura seksinya begitu kuat memancar, walaupun ia sebenarnya mengenakan pakaian yang terbilang biasa-biasa saja. Walaupun bertubuh mungil dan pendek, Elisha Cuthbert mempunyai ukuran payudara yang bisa dibilang menarik perhatian setiap pria yang menatapnya.

Popularitas Elisha Cuthbert dinilai mencapai puncaknya pada tahun 2008, ketika ia berhasil menduduki peringkat ke-4 dari 100 wanita terseksi di dunia versi FHM dan peringkat ke-8 selebritis paling hot versi MAXIM.


JESSICA ALBA

Dibandingkan nama-nama yang ada di daftar ini, sebenarnya ukuran payudara Jessica Alba tidaklah terlalu “wah”. Namun dadanya dinilai memiliki bentuk yang sempurna dan indah, serta terlihat proporsional dengan tubuhnya yang tinggi lampai dan wajahnya yang luar biasa cantik. Keindahan fisikal inilah yang sedikit banyak mendukung keberhasilan karier Jessica Alba sebagai seorang artis

Predikat seksi juga tampaknya tak boleh telepas dari diri Jessica Alba. Pada tahun 2001, ia berada di peringkat teratas daftar 100 selebriti paling hot versi MAXIM. Manakala pada tahun 2006, ia juga kembali menjadi pemuncak daftar 99 most desirable women versi AskMen.






No comments:

Post a Comment