Wednesday 5 August 2015

Pameran Dan Festival SXXX di China


Festival itu sentiasa menarik perhatian, terutama jika mereka di China. Kebanyakan semua dengan wajah-wajah orang-orang sesat Cina yang dapat melihat wanita dan "perkara-perkara" pelik dan seks yang dijual di laman web!

Pertengahan Mei setiap tahun, pemerintah China sering mengadakan acara Sex Culture Festival di kawasan Guangzhou. Festival Budaya Seks ke-13 ini diisi dengan berbagai kegiatan menarik, mulai dari pameran foto, seminar tentang seks, pameran alat bantu seks, hingga pameran lingerie.


Dilansir Amped Asia, festival tersebut memang sengaja ditubuhkan oleh pemerintah China dengan tujuan untuk meningkatkan pengetahuan dan kesadaran masyarakat tentang penting dan bahayanya seks. Dan seperti tahun-tahun sebelumnya, Sex Culture Festival di sana selalu dikunjungi dengan puluhan ribu pengunjung.

Awalnya, di tahun-tahun pertama festival, anak-anak diizinkan masuk ke area acara oleh pihak penyelenggara. Namun, ketika ini, semua pengunjung diwajibkan berusia 21 tahun keatas dan harus membayar tiket masuk.

Jika Anda berkunjung ke festival tersebut, Anda akan disajikan dengan pemandangan patung berpenis besar di hadapan pintu masuk. Bukan hanya itu, Anda juga boleh menyaksikan pelbagai jenis alat bantu seks macam vibrator, penis buatan, hingga boneka seks yang  tentunya cantik dan seksi.

Ya, sebagai negara dengan jumlah penduduk terbesar di dunia, pemerintah China memang beranggapan bahawa perlu adanya pengetahuan seks yang mendalam bagi warga-warganya. Dengan adanya festival tersebut, pemerintah pun berharap agar masyarakat China lebih faham dan ambil peduli dengan masalah seksual.






Amboi ... Kebanyakan warga tua ... Daa botak2 semua, kenapa?? mengapa??? Usah di tanya! Saya rasa anda sendiri pun tau kenapa kannn????








Apa yang mereka bayangkan ... Siap dgn alat kawalan pulakkk... Yakkkk 










Haruskah sampai nak pegang benda tu?? Apa barang sendiri tidak cukup besar?? Apakah tujuan kaum lelaki pegang benda tu?? Kalau perempuan yeeee!! Sendiri mau tau la!










No comments:

Post a Comment