Monday 20 July 2015

(11 Gambar) Adegan Intim (S3KS) dipertontonkan Untuk Ritual Minta Kesuburan


Seks adalah perkara yang pantang dipertontonkan secara jelas di depan umum. Walau bagaimanapun, di Jepun, hal ini malah menjadi sebahagian dari ritual kuno yang digelar di depan umum. Ritual ini dilakukan di sebuah kuil bernama Asuka ni-imasu pada tarikh 3 Februari setiap tahun.

Uniknya, kuil ini sudah 87 kali mempunyai pemimpin kuil bernama Asuka. nama ini berkaitan dengan legenda mengenai kesuburan yang boleh membawa kemenangan dalam mencari jodoh, perkahwinan dan mudah melahirkan anak. Selain itu, ketika Anda memasuki kuil, anda akan mencari pelbagai batu dengan bentuk yang aneh, terutama batu yang berbentuk zakar dan faraj.

Jangan salah, Ladies, kerana ternyata batu-batu ini dianggap suci dan sering digandingkan berpasang-pasangan. Pada upacara ini, kita akan mendapati beberapa orang yang menggunakan topeng dengan bentuk aneh. Mereka semua terdiri dari laki-laki, tetapi salah satunya ada yang berperanan sebagai perempuan.




Sebenarnya Onda Matsuri sendiri adalah ritual untuk menanam padi agar tumbuh dengan subur. Ritual ini sudah dilakukan 1000 tahun lamanya.Bermula dengan beberapa orang berpakaian putih yang akan membawa beras untuk persembahan pada dewa-dewa.

Kita akan mencari tempat kejadian di mana seorang lelaki seperti sedang membuang air kecil.Kemudian adegan seperti sepasang suami isteri yang akan melakukan hubungan intim. Ritual ini dilakukan dengan menggunakan pakaian, sehingga tidak perlu bimbang anda akan melihat sesuatu yang kesat.




Para penonton akan sesekali tertawa dengan tontonan ini, kerana ritual tersebut mirip pantomim dan pemerannya menggambarkan adegan yang menggelikan sehingga menggelitik pengunjung yang menontonnya. 







No comments:

Post a Comment