Friday 8 May 2015

Remaja Berusia 13 Tahun Menjadi Seorang Bapa yang Termuda !!!


BRITAIN - Seorang pelajar British merupakan bapa paling muda yang berusia 13 tahun. Di matanya, pencarian seseorang gadis iaitu teman wanitanya harus berusia melebihi 15 tahun darinya.

Patten mengakui, dia tidak pernah terfikir bahawa bagaimana anaknya akan bergantung hidup dengan teman wanitanya, Chantelle Steadman, seorang gadis dari Osmyaha Messi Roxanne, kerana dia tidak mempunyai kewangan dan tidak menerima sebarang perbelanjaan daripadanya.

"Apabila ibu saya mengetahui perkara ini, saya terfikir bahawa saya berada dalam kesusahan."

Kulit akhbar "The Sun" menunjukkan gambar seorang bayi lelaki yang dilahirkan di Eastbourne, selatan England.

Budak yang kelihatan lebih muda daripada usia dengan ketinggian tidak lebih 122cm, "Saya ingin mengekalkan janin tersebut, tetapi kami bimbang tentang reaksi orang lain. Saya tidak tahu bagaimana perasaan saya, apabila diberitahu saya bakal menjadi seorang bapa . Tetapi saya akan menjadi ayah yang baik kepada anak gadis dan teman wanitanya, Chantelle."

Bagaimanapun, beliau mengakui, "Saya tidak terfikir soal kos dan tidak pernah mendapatkan wang belanja yang cukup. Adakalanya bapa saya akan memberikan wang perbelanjaan kepada saya sebanyak £ 10 (11 euro)."

Dennis Patten berkata (45 tahun), anaknya terlalu komited sepenuhnya kepada tugas-tugas sebagai ibu bapa yang baru.

Beliau berkata, budak lelaki itu "mungkin berminat dan duduk di dalam rumah untuk bermain bersama anaknya, tetapi beliau akan pergi ke hospital setiap hari membawa bayinya untuk membuat pemeriksaan."

Akhirnya, Chantelle mengambil anak gadis itu dan dia membayar duit perlindungan sebanyak dua ribu kerana melakukan hubungan seks.














No comments:

Post a Comment